Clubs, spaces en pop-up stores. Steeds meer autobedrijven en -merken kiezen ervoor om hun showrooms te openen tussen de normale winkels. Ook in the Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam kun je inmiddels niet meer om de auto’s heen. Wat levert het op? We praten er woensdagmiddag over met René Kuhn van MG Van Mossel Rotterdam. Ook besteden we aandacht aan de nieuwe Opel Astra die woensdag gepresenteerd werd.

MG opende eerder dit jaar de deuren van een nieuwe pop-up store in de Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam. De nieuwe showroom is de vierde fysieke locatie van het merk, naast de drie bestaande brand stores in Amsterdam, Rotterdam en Breda. Eerder opende Polestar al een Space in het Leidschendamse winkelcentrum en besloot ook Volkswagen-, Audi-, SEAT- en ŠKODA-dealer Wittebrug zijn geluk te beproeven in het winkelcentrum. René Kuhn – vestigingsmanager bij MG Van Mossel in Rotterdam – is te gast in de studio van AM TV.

Bekijk de uitzending hieronder terug:

Bronvermelding : Automobielmanagement